در این مقاله می‌خواهیم در مورد نمایندگی پنل اس ام اس به عنوان یکی از راه‌های کسب درامد اینترنتی صحبت کنیم، خیلی از کاربران سایت با ما تماس می‌گیرند که نمایندگی سامانه پیامک چیست و چگونه از طریق نمایندگی پنل پیامک دارمد داشته باشیم؟ حتی خیلی از مشتریان ما که پنل اس ام اس خریداری می‌کنند بعد از مدتی متوجه می‌شوند که دوستان و آشنایان آن‌ها به سامانه پیامکی نیاز دارند، با ما تماس می‌گیرند که چگونه از این فرصت برای کسب درامد استفاده کنیم و بتوانیم از معرفی فراز اس‌ام‌اس به دوستانمان درامد داشته باشیم؟ در واقع اگر بخواهیم نگاه دقیقی به کسب‌وکارهای اطرافمان داشته باشیم تمامی آن‌ها برای ارتباط با مشتری و کارمندان به سامانه پیامک نیاز دارند و شما می‌توانید از این فرصت برای کسب درامد استفاده کنید و یا حتی بخاطر پورسانت شارژ دوستانتان، شما می‌توانید پیامک رایگان از طریق اینترنت ارسال نمایید.

شما با مطالعه این مقاله متوجه یک فرصت عالی برای کسب درامد اینترنتی می‌شوید که می‌توانید به عنوان شغل اول یا به عنوان یک شغل دوم و پاره وقت و فقط با معرفی سامانه پیامک به دوستانتان و کسانی که به پنل اس ام اس نیاز دارند درامد داشته باشید، البته درنمایندگی پنل اس ام اس هیچ اسمی از شرکت فراز اس‌ام‌اس به میان نمی آید و شما می‌توانید با برند، دامنه،وبسایت، لوگو و درگاه پرداخت اختصاصی خودتان درامد داشته باشید و شرکت فراز پیامک نرم افزار پنل اس ام اس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ما قبلا در مورد پنل اس ام اس به صورت مفصل صحبت کرده ایم و در مقاله پنل پیامک چیست؟ به صورت کامل در مورد موضوع نرم افزار سامانه پیامکی کاملا صحبت کرده‌ایم و حتما می‌دانید که سامانه پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک از طریق وب سرویس سایت یا اپلیکیشن استفاده می‌شود، در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم چگونه از طریق اخذ نمایندگی سامانه پیامک درامد داشته باشید؟ درامد حدودی نمایندگی ریسلری پنل اس ام اس چقدر است و چگونه برای نمایندگی سامانه پیامک مشتری پیدا کنید؟ نمایندگی پنل اس ام اس برای چه کسانی مفید است؟ و چگونه سود درامد نمایندگی پنل اس ام اس را افزایش دهیم؟

 

نمایندگی پنل اس ام اس چیست؟

نمایندگی پنل اس ام اس در حقیقت نسخه بدون برند (وایت برند) نرم افزار سامانه پیامک است که به صورت ریسلری یا وایت برند ارائه می‌شود و در نمایندگی سامانه پیام کوتاه هیچ اسمی از شرکت توسعه‌دهنده و برنامه نویس پنل اس ام اس وجود ندارد، شما با اخذ نمایندگی پنل پیامک می‌توانید به عنوان یک مجموعه کاملا مستقل شروع به فعالیت و واگذاری پنل پیامک برای دوستان، آشنایان، مشریان نمایید.

در نمایندگی پنل اس ام اس علاوه براینکه شما می‌توانید نامحدود حساب کاربری ایجاد کنید، به شما قابلیت جذب نماینده نیز داده می‌شود یعنی شما با خرید نمایندگی سامانه پیامکی می‌توانید حتی نماینده بگیرید و با گرفتن یک یا دو نماینده تمام هزینه‌ای که بابت نمایندگی سامانه پیام کوتاه را پرداخت کرده‌اید را جبران نمایید و ما بر اساس تجربه دیده‌ایم که بعضی نمایندگان سامانه پیامکی ما کمتر از یک هفته با فروش چند پنل پیامک به دوستانشان تمام مبلغ پرداختی بابت نمایندگی سامانه پیامک جبران کرده‌اند و درامدشان را در کمتر از یک هفته شروع کرده‌اند.

با خرید نمایندگی پنل اس ام اس، می‌توانید؛ سامانه پیام کوتاه نمایندگی را به درگاه پرداخت اختصاصی متصل نمایید تا کاربر برای خرید پنل پیامک و خرید شارژ پیامک از درگاه پرداخت اختصاصی شما استفاده کند.

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی برای مبحث نمایندگی سامانه پیامک چیست؟ داشته باشیم، می‌توانیم این‌طور بگوییم مه خرید نمایندگی پنل اس ام اس، دریافت حق امتیاز فروش سورس سامانه پیامک است و شما می‌توانید سامانه پیامکی را با لوگو و اطلاعات مورد نظر خودتان تغییر دهید و برای ارائه در اینترنت عرضه نمایید، اما مزیت نمایندگی سامانه پیامکی این است که نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید و تمام برنامه نویسی و قرارداد با اپراتور و… توسط شرکت توسعه‌دهنده نرم افزار انجام می‌شود و فعالیت اصلی شما بازاریابی برای فروش سامانه پیامکی است.

روش‌های درامد از نمایندگی پنل اس ام اس

روش‌های کسب درامد از نمایندگی سامانه پیامک کم نیست و شما به روش‌های متفاوتی می‌توانید از نمایندگی پنل اس ام اس دارمد داشته باشید

  • سود حاصل از فروش پنل پیامک
  • سود حاصل از فروش شارژ پیامک
  • سود حاصل از فروش خط اختصاصی
  • سود حاصل از ارسال پیامک انبوه

که در ادامه هر کدام از این موراد را بیشتر توضیح می‌دهیم.

 

سود حاصل از فروش پنل پیامک

تفاوت اصلی نمایندگی سامانه پیامک و نرم افزار سامانه پیامکی در توانایی ایجاد کاربر زیرمجموعه است که شما می‌توانید به تعداد نامحدود حساب کاربری برای مشتریان خود تعریف نمایید و جالب است بدانید شما بابت ساخت حساب کاربری هیچ هزینه ای را به فراز اس‌ام‌اس پرداخت نمی‌کنید. پس شما بعد از فروش سامانه پیامک یک درامد اولیه بابت حق اشتراک و هزینه نرم‌افزار از کاربر (مشتری) دریافت می‌کنید که می‌توانید به‌صورت سالیانه یا تنها یک مرتبه دریافت شود و در این مورد شما بر اساس سیاست خود تصمیم می‌گیرید که چگونه سامانه پیامکی را بفروشید. مثلا فرض کنید روزانه یک سامانه پیامکی با قیمت 89 هزار تومان بفروشید که در ماه درامد حاصل از فروش سامانه پیامکی حدود 2,700,000 هزارتومان خواهد بود.

 

سود حاصل از فروش شارژ پیامک

بعد از خرید نمایندگی سامانه پیامکی یک کتابچه آموزشی برای انجام تنظیمات سامانه پیامکی نمایندگی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید تنظیمات اولیه نمایندگی پنل پیامک را سریع انجام دهید. در این کتاب تمام مواردی که بعد باید انجام دهید با جزئیات کامل گفته شده است، اما برای آنکه دید کلی داشته باشید، بعد از خرید پنل پیامک نمایندگی شما می‌بایست 3 کار را فورا انجام دهید.

  • قیمت گذاری خطوط
  • قیمت گذاری پیامک
  • تنظیمات بسته ها

 

در اینجا می‌خواهیم در مورد قیمت گذاری پیامک صحبت کنیم، شما پیامک را با تعرف مشخصی از اوپراتور و شرکت فراز اس‌ام‌اس تهیه می‌کنید و می‌توانید به صورت دلخواه تعرفه فروش پیامک را مشخص نمایید، تا زمانی که کاربر زیرمجموعه شما برای خرید شارژ به پنل اس ام اس مراجعه می‌کند و قصد خرید شارژ برای سامانه پیامکی دارد، در همین لحظه سود شما بر اساس اختلاف قیمت بین خرید پیامک و فروش پیامک مشخص شده و به حساب کاربری شما واریز می شود و بدیهی است در نمایندگی پنل اس ام اس تعرفه فروش پیامک به نماینده کمتر از تعرفه فروش شارژ پیامک به کاربر نهایی است تا نماینده سامانه پیامک بتوانید آزادانه قیمت‌گذاری پیامک را انجام دهد و حاشیه سود را تعیین کند.

 

سود حاصل از فروش خط اختصاصی

همانطو که در بخش قبل هم توضیح دادیم، یکی از اقدامات اولیه بعد از خرید نمایندگی سامانه پیامک، مشخص کردن قیمت خطوط اختصاصی است، شما می‌توانید براساس قیمت مشخص شده برای شما، قیمت فروش خود را تعیین نمایید تا اگر کاربران زیر محموعه شما قصد خرید خط اختصاصی مثلا قصد خرید خط 8 رقمی از اوپراتور 1000 را داشتند سود شما محاسبه شده و به حساب شما واریز شود.برای مشاهده قیمت خرید خطوط اختصاصی می توانید به صفحه تعرفه خرید خط اختصاصی مراجعه نمایید.

 

درامد نمایندگی پنل اس ام اس چقدر است؟

ما قبلا یک سمینار برای دانشجویان کامپیوتر در دانشگاه آزاد برگزار کرده‌ایم و صمیمانه پیشنهاد می‌کنیم که ویدیو این سمینار را مشاهده نمایید. در این سمینار که در مورد درامد حاصل از نمایندگی پنل پیامک است به‌صورت کامل صحبت کردیم که چگونه و تا چه مبلغی می توانید از پنل اس ام اس درامد داشته باشید.

 

 

چگونه برای نمایندگی سامانه پیامک کاربر بگیریم؟

روش‌های جذب کاربر برای پنل اس ام اس به دو دسته آنلاین و آفلاین دسته‌بندی می‌شود، در روش آفلاین مبتنی بر ارتباط است و شما می‌بایستد از طریق ارتباط با دوستان، آشنایان و صحبت با کسب‌وکارها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، دفاتر بیمه، مدارس، آموزشگاه‌ها پنل اس ام اس بفروشید اگر در حوزه IT فعالیت می‌کنید، کافی‌نت، دفتر پیشخوان دولت یا مهارت فروش و بازاریابی دارید می‌توانید از این طریق پنل اس ام اس بفروشید.

در روش آنلاین برای کسب درامد از نمایندگی پنل اس ام اس برای جذب کاربر (مشتری) شما می‌بایست یک سایت داشته باشید و از طریق سایت اقدام به فروش سامانه پیامکی نمایید، در روش فروش پنل اس ام اس از طریق سایت لازم است به چند مورد توجه داشته باشید، شما ‌می‌بایست در اینترنت برای خودتان برند بسازید، برای بهینه سازی سایت (SEO) تلاش کنید و به ظاهر وبسایتتان نیز توجه کنید، اگر در ابتدای کار باشید این موراد ممکن است برای شما کمی مبهم باشد اما به شما قول می‌دهم بعد از اینکه درامد شما شروع شود، آنقدر برای شما جذاب است که روزانه تمام وقتتان را برای این مورد صرف می‌کنید.

اگر در مورد سئو و بهینه سازی سایت و برای افزایش فروش سامانه پیامک به کمک نیاز دارید، ما قبلا این مسیر را طی کرده‌ایم و شما می‌توانید از خدمات مشاوره کسب‌وکار ما برای نمایندگان سامانه پیامک استفاده کنید، ما به شما کمک می‌کنیم که سود شما از فروش سامانه پیامک به طور جدی افزایش یابد، حتی اگر از نمایندگان سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس نیستید، مشکلی وجود ندارد برای مشاوره و افزایش فروش پنل اس‌ام‌اس می‌توانید از خدمات مشاره‌ای ما استفاده نمایید.

چگونه درامد نمایندگی پنل اس ام اس را افزایش دهیم؟

افزایش درامد حاصل از نمایندگی پنل اس ام اس و درامد بیشتر از فروش سامانه پیامکی یکی از مسائلی است، که شاید روزانه به آن فکر می‌‌کنید که چگونه می‌توانید با سرعت بیشتری سامانه پیامکی بفروشید و درامدتان را افزایش دهید، اگر هدف شما فروش سامانه پیامکی به صورت آنلاین است، می‌توانید با خدمات مشاوره ما تماس بگیرید و از خدمات ما برای افزایش فروش استفاده نمایید، تیم فراز اس‌ام‌اس سایت شما را بررسی کرده و مشکلات ui و ux  و مشکلات سئو سایتتان را به شما بیان می‌کنند و به شما یک برنامه بلند مدت و روزانه برای بهینه سازی وب سایت سامانه پیامکی شما داده می‌شود.

اگر قصد شما فروش سامانه پیامکی به صورت آفلاین است، سعی کنید تمرکزتان را به بازارهای تازه که تاکنون کسی به سمتشان نرفته است حرکت کنید، ما نیز یک فایل صوتی برای نمایندگان سامانه پیامک آماده کرده‌ایم. شما با تهیه این فایل صوتی می‌توانید در مورد روش‌های بازاریابی سامانه پیامکی که توسط فراز اس‌ام‌اس اجرا می شود را دریافت نمایید و از این روش‌ها برای افزایش فروش پنل اس ام اس استفاده کنید.

 

نمایندگی پنل اس ام اس برای چه افرای مفید است؟

بر اساس تجربه کاری دیده‌ایم اکثر شرکت‌های طراحی سایت، برنامه نویسی اندروید، چاپ و تبلیغات برای ارائه پکیج‌های کامل خدماتی، سامانه پیامکی را به مشتریان به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک وب سرویس معرفی می‌کنند توانسته‌اند در این زمینه بسیار موفق باشند.

اما اگر شما شرکت طراحی سایت، برنامه نویسی و… نیستید اشکالی ندارد، شاید شما هم بخواهید به صورت قدرتمند و وسیع فقط در زمینه فروش پنل اس ام اس فعالیت نمایید، تنها کافی است که بتوانید دیگران را متقاعد کنید از شما سامانه پیامکی تهیه کنند، خیلی از نمایندگان ما ابتدا یک پنل اس ام اس برای خودشان تهیه کرده بودند و وقتی متوجه بازدهی پیامک برای افزایش فروش شده بودند، به جای اینکه پنل اس ام اس ما را به دوستانشان معرفی کنند خودشان یک سامانه پیامکی نمایندگی را تهیه کردند و برای دوستان و آشنایان و مشتریان حساب کاربری ایجاد کردند شما هم می‌توانید به صورت آفلاین و حضوری و یا آنلاین و غیرحضوری از طریق وب سایت پنل اس ام اس بفروشید و از نمایندگی سامانه پیامک درامد داشته باشید.

برای اخذ نمایندگی پنل اس ام اس چه اقدامی انجام دهم؟

برای خرید پنل اس ام اس به سایت فراز اس ام اس مراجعه نمایید، در بخش نمایندگی پنل اس ام اس می‌توانید بست‌های نمایندگی سامانه پیامکی را مشاهده نمایید، یکی از بسته‌های نمایندگی سامانه پیام کوتاه را تهیه نمایید بعد از ثبت نهایی سفارش نمایندگی پنل اس ام اس، حساب کاربری شما فعال شده و پیامک های فعال‌سازی نمایندگی سامانه اس ام اس برای شما ارسال میصشود.

پیشنهاد ما این است در ابتدا کتابچه راهنمای نمایندگان سامانه پیامکی را مطالعه داشته باشید و ویدیوهایی آموزشی که در تلگرام برای شما ارسال می‌شود را مشاهده نمایید.

بعد از ورود به نماییدگی سامانه پیامک همانطور که در بالا نیز گفته شد، ابتدا وارد بخش مدیریت و تنظیمات > تنظیمات مدیریتی شوید و بخش های زیر را تکمیل نمایید.

  • قیمت گذاری پیامک
  • قیمت گذاری خطوط اختصاصی
  • تنظیمات بسته‌ها

بعد از این مورد شما قادر هستید به صورت آنلاین و به صورت آفلاین در سامانه پیامکی کاربر بگیرید و درامد داشته باشید.

برای شروع به صفحه نمایندگی سامانه پیامک فراز مراجعه کنید، با واردکردن کدتخفیف reseller-panel میتوانید نمایندگی پنل پیامک را با 10% تخفیف تهیه نمایید.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *