زمانی که شما قصد انجام تبلیغات پیامکی در منطقۀ خاصی داشته باشید، ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی یا ارسال پیامک از نقشه گوگل(پیامپ) بهترین روش است.

در روش ارسال پیامک بر اساس کد پستی شما می‌توانید به افرادی که در محله مورد نظر شما هستند پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید
در روش ارسال اس ام اس از طریق کد پستی شما می توانید با ثبت چند رقم از سمت چپ کد پستی منطقه سکونت یا محل کار مورد نظر خود به کلیه شماره موبایل‌های فعال آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.
ماژل ارسال پیامک کد پستی، برای جذب مشتریان منطقه ای بسیار مناسب است و بوجه تبلیغاتی شما به صورت هدفمند مدیریت می شود.

 

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

مزیت ارسال براساس کد پستی

مزیت ماژول ارسال اس ام اس کد پستی، جلوگیری از هدر رفتن بودجه تبلیغات و استفاده بهینه از بودجه تخصیص داده شده برای تبلیغات پیامکی است.

در کنار ماژل ارسال پیامک کد پستی، قابلیت ارسال پیامک محله ای (در تهران) و ارسال پیامک از روی نقشه (برای اکثر شهرهای ایران) وجود دارد، در این روش شما بدون وارد کردن کدپستی می‌توانید منطقه موردنظرتان را انتخاب نمایید و پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

برای مشاهده لیست کامل محله‌هایی که در تهران برای ارسال اس ام اس محله ای پشتیبانی می شوند، صفحه ارسال پیامک محله ای در تهران را مشاهده نمایید.
اگر شما کدپستی مناطق مختلف را ندارید و نمی‌خواهید از از ماژول ارسال پیامک کد پستی استفاده کنید، می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک محله‌ای استفاده نمایید.

سامانه پیام کوتاه فراز اس‌ام‌اس، امکان ارسال اس ام اس به شماره‌های موبایل ایرانسل و همراه اول کل کشور را بر اساس تقسیم بندی کد پستی فراهم آورده است.

ارسال پیامک منطقه ای براساس کدپستی با سامانه پیامکی

تفاوت ارسال پیامک کد پستی و ارسال پیامک BTS

ارسال پیامک bts یک روش برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی که در حال حاضر در مکان مورد نظر ما حضور دارند ولی لزوما ساکن همان منطقه نیستند، مثلا اگر شما صاحب یک رستوران هستند و می‌خواهید به کسبه چهار راه ولی عصر پیامک بفرستید، در روش ارسال پیامک کدپستی شما به افرادی می‌توانید پیامک ارسال کنید که ساکن این منطقه هستند اما بازار هدف شما کسبه چهار راه ولی عصر است، در این حالت سرویس ارسال پیامک bts می‌تواند به شما کمک کند تا به افرادی که در حال حاضر در این منطقه هستند پیامک تبلیغاتی ارسال شود.

 

کدپستی برای ارسال پیامک

ما در نرم افزار پنل اس ام اس و در بخش نقشه کد پستی؛ کدپستی مناطق مختلف را قرار داده‌ایم اما با این حال شما می‌توانید با جستجو در اینترنت کد پستی شهرهای و منطقه‌های مختلف برای ارسال پیامک منطقه ای را پیدا کنید. شما می‌توانید با کلیک روی استان مورد نظر کد پستی دقیق مکان مورد نظرتان برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی را پیدا کنید.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *