پنل اس ام اس مخابرات، سامانه پیامکی مخابرات، پنل پیامک مخابرات و… اگر گوگل ترند را نگاه کنیم همه مشتاق تهیه پنل اس ام اس از مخابرات هستند، چون فکر می‌کنند مخابرات سرمنشا اصلی ارائه خدمات سامانه پیامکی است. آیا این منطقی است؟

متاسفانه اسم مخابرات به ابزاری تبدیل شده است تا افراد سودجو از اعتماد من و شما به نفع خودشان سو استفاده کنند و خود را وابسته به مخابرات (حتی بعضا مخابرات) اعلام کنند.

برای من سوال است، چرا هیچ‌کسی به‌دنبال اینترنت مخابرات نیست؟ اگر سرویس‌دهنده اولیه پیام کوتاه و ارسال اس ام اس مخابرات است، قطعا سرویس‌دهنده اصلی اینترنت هم مخابرات است و اگر با همان منطق اولیه پیش برویم پس انتخاب ما برای سرویس‌دهنده اینترنت هم مخابرات خواهد بود. پس دلیل اینکه همه به دنبال پنل اس ام اس مخابرات هستند چیست؟

شرکت زیرساخت ارائه دهنده خدمات اینترنت است و برای سامانه پیامک و ارسال اس ام اس از طریق اینترنت نیز دقیقا چنین شرایطی وجود دارد، همراه ما باشید تا اپراتور‌های پیامکی را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

 

پنل اس ام اس مخابرات - ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات

 

آیا پنل اس ام اس مخابرات وجود دارد؟

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات شما نمی‌توانید به مخابرات محله، دفتر همراه اول، ایرانسل یا رایتل مراجعه کنید. مخابرات سفارش ارسال اس ام اس تبلیغاتی را قبول نمی‌کند، جالب است بدانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی در اختیار مخابرات نیست، در حال حاضر ایرانسل و همراه اول ارسال پیامک تبلیغاتی را به شرکت‌های زیر مجموعه دولتی یا نیمه دولتی مانند: مگفا، رهیاب، آتیه و … واگذار کرده‌اند.

این شرکت‌های اوپراتور پیامکی(مگفا، رهیاب، آتیه و …) فقط با اشخاص حقوقی و برای خرید شارژ مبالغ کلان قرارداد امضا می‌کنند و هدف اصلی آن‌ها ایجاد بستر ارسال پیامک است، برای اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی که قصد راه اندازی نرم افزار پنل پیامکی را ندارند، بهترین راهکار همکاری با شرکت‌های پنل اس ام اس می‌باشد.

 

تعرفه ارسال پیامک انبوه مناسب‌تر نسبت به اپراتور پیامک

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما اپراتور قیمت و تعرفه پیامک را براساس میزان خرید شارژ محاسبه می‌کنند، برای شما که در سال حداکثر 50 تا 100 میلیون پیامک خرید می‌کنید، همکاری مستقیم با اپراتور پیامک به صرفه نیست.

شرکت‌های سامانه پیامکی قرداد خرید شارژ با مبالغ کلان با اوپراتور پیامکی مخابرت منعقد می‌کنند و پیامک را با تعرفه مناسب‌تر در اختیار شما قرار می‌دهند.

نمی‌دانم تاکنون برای خرید دامنه IR به NIC.IR مراجعه کرده‌اید؟ NIC با اینکه واگذار کننده اصلی دامنه IR می‌باشد،حتما دیده‌اید که نسبت به شرکت‌های هاستینگ تعرفه بالاتری دارد.

 

امکان خرید پنل اس ام اس برای اشخاص حقیقی

اپراتور پیامک، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را فقط در اختیار شرکت‌های حقوقی قرار می‌دهد. بنابراین اگر شما قصد تهیه پنل اس ام اس به صورت حقیقی را دارید می‌توانید از فراز اس‌ام‌اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی و وبسرویس استفاده نمایید.

 

راهکار مطمئن برای خرید پنل اس ام اس

ما قبلا یک مقاله در مورد راهنمای خرید پنل پیامکی نوشته بودیم و اگر قصد خرید پنل اس ام اس دارید، صمیمانه پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

پنل اس ام اس فراز اس‌ام‌اس به شما امکان ارسال پیامک‌ انبوه و گروهی به صورت تفکیک شده و طبقه‌بندی شده (براساس ارسال اس ام اس به سن و جنسیت،ارسال پیام کوتاه براساس کدپستی، ارسال پیامک براساس منطقه، ارسال پیامک به شهر و استان و پیش‌شماره و..) را می‌دهد و دارای دفترچه تلفن پیشرفته، سیستم پاسخگویی دوطرفه، صندوق دریافت پیامک، سیستم نوبت دهی پیامکی و … هست.

با فراز اس‌ام‌اس شما می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی، تبریک، تسلیت، فروش و … را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مخاطب برسانید.

برای اینکه با امکانات سامانه پیامکی بیشتر آشنا شوید به صفحه امکانات پنل اس ام اس مراجعه نمایید.

 

کاربرد پنل پیامک

ما قبلا یک مقاله کامل در مورد کاربرد‌های سامانه پیامکی برای ارگان‌ها نوشته ایم و پیشنهاد می‌کنم اگر دوست دارید در مورد کاربردهای سامانه پیامکی بیشتر بدانید مقاله کاربردهای پنل اس ام اس را مطالعه نمایید. در ادامه نام چند سازمان  را که پنل پیامک می‌تواند کمک شایانی به آن‌ها داشته باشد را عنوان می‌کنیم با کلیک روی هر گزینه می‌توانید توضیح کاملی در موردکابردهای پنل پیامک برای ارگان مربوطه را مطالعه نمایید.

  • پنل اس ام اس مدارس و دانشگاه‌ها
  • پنل اس ام اس دفاتر بیمه (برای یاداوری تمدید قرارداد)
  • پنل اس ام اس هتل‌ها (ارسال پیام خوشامدگویی که مسافران بعد از ورود به هتل)
  • پنل اس ام اس فروشگاه‌ها
  • پنل اس ام اس بانک‌ها

 

از شما بابت مطالعه این مقاله تشکر می‌کنم، لطفا نظرات خوتان را در مورد این مقاله با ما به اشتراک بگذارید و مشتاق شنیدن نظرات و پاسخ به نظرات شما هستیم.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *