ارسال پیامک از روی نقشه گوگل در پنل اس ام اس

در این مقاله می‌خواهم در مورد یکی از روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی و قابلیت پنل اس ام اس که این روزها خیلی مورد توجه افراد، فروشگاه‌ها و بازاریابان قرار گرفته است، یعنی ارسال پیامک از نقشه گوگل(پیامپ) صحبت کنیم و دلیل استقبال از ماژول ارسال اس ام اس از نقشه بسیار واضخ است و لزومی نداد بودجه تبلیغات پیامکی را به افرادی که در دسترس شما نیستند و مشتریان شما نیز نخواهند، اختصاص دهید.

یکی از روش‌های ارسال پیامک هدفمند؛ ارسال پیامک از نقشه است، ارسال پیامک به افرادی که در منطقه شما هستند و مشتران بالقوه شما باشند.

در ارسال پیامک براساس کدپستی با مشخص کردن کد پستی افراد یا مشخص نمودن منطقه جغرافیایی هدف می‌توانید پیامک تبلیغاتی به منطقه مورد نظرتان ارسال کنید.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی از نقشه گوگل(پیامپ)

بسیاری از مشتریان از ما سوال می‌پرسند، زمانی که از طریق ماژول ارسال پیامک از روی نقشه(پیامپ) پیامک ارسال می‌شود این پیامک برای چه افرادی ارسال می‌شود؟ افرادی که هم‌اکنون در منطقه حاضر هستد یا افرادی که در زمان خرید سیم‌کارت و آدرس منطقه مورد نظر را ارائه کرده‌اند؟

زمانی که شما از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بر اساس کدپستی استفاده می‌کنید، پیامک شما به افرادی که زمان خرید سیم‌کارت آدرس مورد نظر شما را اعلام کرده‌اند پیامک ارسال می‌شود. پس اگر مخاطب شما سر کار باشد و در منطقه دیگری باشد شما می‌توانید با خیال رحت پیامک تبلیغاتی را ارسال کنید و مطمئن باشید که پیامک شما به دست افرادی می‌رسد که در منطقه مورد نظر شما سکونت دارند.

 

 

ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی bts و پیامک خوشامدگویی

ارسال پیامک از طریق دکل bts

در مقابل ارسال پیامک از طریق کدپستی و نقشه گوگل شیوه دیگری از ارسال پیامک به عنوان ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS وجود دارد.

قبلا یک مقاله مفصل در مورد ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS نوشته‌ایم، که می‌توانید مقاله را مطالعه نمایید اما تفاوت اصلی ارسال پیامک از طریق دکل بی تی اس(BTS) و ارسال پیامک بر اساس کدپستی چیست؟

هنگام ارسال پیامک براساس نقشه گوگل پیامک شما به افرادی ارسال می‌شود که در زمان خرید سیم‌کارت آدرس منطقه هدف شما برای ارسال پیامک را اعلام کرده‌اند، گاهی اوقات لازم است شیوه تبلیغات و بازاریابی پیامکی را تغییر دهید و به افرادی که همین الان در محل حضور دارند پیامک ارسال کنید به کمک ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS می‌توانید به افرادی که از دکل مخابراتی در محدوده شما سرویس می‌گیرند پیامک ارسال کنید و سرویس ارسال پیامکBTS فقط توسط اوپراتور ایرانسل ارائه می‌شود.

مثلا  اگر قصد بازاریابی در قشم برای معرفی کنسرت و تور گردشگری را داشته باشید ارسال پیامک کلید موفقیت شما است چون شما نمی‌خواهید به افرادی که ساکن جزیزه قشم هستند پیامک ارسال کنید بلکه هدف شما جذب توریست در جزیره می‌باشد.

 

ارسال پیامک از روی نقشه در تهران

ارسال پیامک از روی نقشه در تهران

 

 

ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک از نقشه گوگل؟

در سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس دو شیوه ارسال ارسال پیامک بر اساس کدپستی و ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل وجود دارد، فرق این دو روش چیست؟ آیا دیتای شماره موبایل آن‌ها تفاوت دارد؟ در حقیقت بانک شماره موبایل در ارسال پیامک بر اساس کدپستی و ارسال پیامک از نقشه گوگل یکی هستند، در فراز اس‌ام‌اس برای شهرهایی که ارسال پیامک منطقه‌ای مورد استقبال قرار گرفته باشد، سیستم ارسال پیامک از روی نقشه گوگل را پیاده‌سازی کرده‌ایم و کدپستی را روی نقشه گوگل پیاده‌سازی کرده‌ایم و تا استفاده از سرویس ارسال پیامک منطقه‌ای آسان‌تر شود.

 

کدپستی برای ارسال پیامک

ما در نرم افزار پنل اس ام اس و در بخش نقشه کد پستی؛ کدپستی مناطق مختلف را قرار داده‌ایم اما با این حال شما می‌توانید با جستجو در اینترنت کد پستی شهرهای و منطقه‌های مختلف برای ارسال پیامک منطقه ای را پیدا کنید. شما می‌توانید با کلیک روی استان مورد نظر کد پستی دقیق مکان مورد نظرتان برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی را پیدا کنید.

 

ارسال پیامک براساس کد پستی در آذربایجان شرقی(تبریز)

ارسال پیامک براساس کدپستی در آذربایجان غربی(ارومیه)

ارسال پیامک براساس کدپستی در اردبیل

ارسال اس ام اس براساس کد پستی در اصفهان

ارسال اس ام اس براساس کدپستی در ایلام

ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی در البرز(کرج)

ارسال پیامک بر اساس کدپستی در بوشهر

ارسال اس ام اس براساس کد پستی در تهران

ارسال پیامک براساس کدپستی در مشهد

ارسال پیام کوتاه براساس کدپستی در قم

ارسال اس ام اس براساس کدپستی در فارس(شیراز)

ارسال پیامک براساس کدپستی در کهکیلوییه و بوراحمد

ارسال پیامک براساس کد پستی در لرستان

ارسال پیامک براساس کدپستی در زنجان

ارسال اس ام اس براساس کد پستی در کرمانشاه

ارسال پیامک براساس کد پستی در کرمان

ارسال پیامک براساس کدپستی در خراسان جنوبی(بیرجند)

ارسال پیامک براساس کدپستی در قزوین

ارسال پیامک براساس کدپستی در یزد

ارسال اس ام اس براساس کدپستی در مازندران

ارسال پیامک براساس کدپستی در مرکزی(اراک)

ارسال اس ام اس براساس کدپستی در همدان

ارسال پیامک کدپستی در گیلان

 

شما برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی منطقه‌ای و محله ای  از چه روشی استفاده می‌کنید؟ چه بازخودی برای شما داشته است؟

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *