سامانه پیامک، فراز اس‌ام‌اس دارای گارانتی بازگشت وجه به مدت 7 روز پس از خرید می‌باشد و اگر شما سامانه پیامک ما را خریداری کرده باشید و احساس کنید که از پنل اس ام اس ما به هر دلیلی ناراضی هستید می‌توانید به ما اطلاع دهید تا وجه پرداختی شما به حسابتان بازگردانده شود. همچنین ما هیچ سوالی در این رابطه از شما نخواهیم پرسید!

از آنجایی که این کار باعث تعجب برخی از دوستان شده بود و برخی می‌گفتند که چنین موضوعی امکان ندارد، لازم دانستیم که در این مورد توضیحاتی را بنویسیم، تا این مورد برای همه شفاف باشد.

چرا محصولات ما گارانتی بازگشت وجه دارد؟

به نقل از سیدمحمودغفاری بنیانگذار مجموعه فراز اس‌‌ام‎اس و نویسنده کتاب چاپی 7راز موفقیت سایت‌های پولساز:

از آنجایی که من به مقوله پول حلال اعتقاد دارم و نگرانم که به دلیل اشتباه یا قصور از طرف من حق کسی ضایع شود، بهترین راهکار گارانتی بازگشت وجه است.

از نظر ما این موضوع طبیعی باشد که خرید محصولات دارای ریسک است و اگر فروشنده به کیفیت محصول خود “اطمینان” داشته باشد، قطعاً خود او این ریسک را خواهد پذیرفت!

بنابراین اگر ما به تعهداتمان پایبند نبودیم، می‌توانید درخواست بازگشت وجه داشته باشید!

تعهداتی که ما نسبت به سامانه پیامکی داریم

1- سامانه پیامک ما واقعا حرفه‌ای و قدرتمند است. به شرطی که ویدیوهای آموزشی سامانه پیامک را مشاهده نمایید، زمان بروز مشکلات از طریق تیکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید، صحبت‌های کارشناس را جدی بگیرید و در صورتی که  نتیجه نگرفتید می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

2- سعی می‌کنیم پنل اس ام اس ما با توضیحات نوشته شده در مورد هر بسته (در صفحه امکانات سامانه پیامک) کاملاً منطبق باشند، اما اگر اطلاعات مندرج در صفحه با پنل اس ام اس شما یکسان نبود می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

3- دلتان نخواست! حتی اگر هیچ یک از دلایل بالا وجود نداشت اما شما دلتان نخواست می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید!

تعهدات شما

1- لطفاً ما را تست نکنید! مطمئن باشید که ما وجه را بازگشت خواهیم داد پس لطفاً مانند چند نفر از دوستان سایت این موضوع را تست نکنید! چون انجام بی دلیل این کار باعث ناراحتی ما خواهد شد.

2- نگران ما نباشید! لطفاً اصلاً ملاحظه ما را نکنید! اگر ما به تعهداتمان عمل نکردیم، این حق شماست که درخواست بازگشت وجه بدهید.

3- نقاط ضعفمان را هدیه بدهید! اگر این محبت را به ما بکنید که پس ارسال درخواست، دلیل این کار را نیز به ما بگویید از شما ممنون خواهیم بود.

4- هنگام خرید سامانه پیامک حتما اکانت خریداری شده به نام خودتان باشد چون واریز وجه فقط به حساب صاحب پنل پیامک امکان پذیر است.

آیا به ضرر ما نیست؟ کسی سو استفاده نمی‌کند؟!

این سوال کاملاً طبیعی است و خوشحال می‌شویم به آن پاسخ دهیم!

اول از همه باید بگوییم که نرخ درخواست بازگشت وجه بسیار پایین است و چیزی در حدود 40 مورد از هر 1000 سفارش است! که کمتر از 4% افراد هستند که از عودت وجه استفاده می کنند.

جالب است بدانید که بخش قابل توجهی (حدود نیمی) از این درخواست‌ها نیز به گفته خود افراد فقط برای اجرای تست ما بوده است! (و البته این کار واقعاً ما را ناراحت کرد.)

از آنجایی که ما از نرم افزار سامانه پیام کوتاه فراز اس‌ام‌اس مطمئن هستیم، این تضمین را قرار داده‌ایم تا با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید و همانطور که در بالا نوشتیم درصد بسیار کمی از خریداران از گارانتی بازگشت وجه استفاده کرده‌اند.

درخواست بازگشت وجه چگونه انجام می‌شود؟

کافی است شما وارد حساب کاربری خود شوید، در قسمت ارسال تیکت پشتیبانی، به واحد مالی درخواست عودت وجه را ارسال نمایید.

1 – دلیل درخواست وجه (اختیاری – اما برای ما بسیار مهم است تا مشکلاتمان را رفع کنیم)

2- شماره کارت بانکی به نام صاحب پنل پیامک (ترجیحاً بانک تجارت)

3- وجه شما در کمتر از 3 روز کاری واریز خواهد شد.

4- برای دریافت مبلغ پنل پیامک می بایست پنل اس ام اس شما در حالت فعال باشد و تصویر کارت ملی را ارسال نمایید.

در صورتی که از سامانه پیامک هیچ پیامکی ارسال نکرده باشید 10% و درصورت ارسال پیامک از طریق پنل پیامک 20% از مبلغ پنل به عنوان کارمزد کسر شده  و همچنین در صورت استفاده از  شارژ هدیه، مبلغ شارژ هدیه نیز کسر می‌شود و باقی پول به حساب شما عودت داده می‌شود؛ در صورت استفاده از خدمات سایت فراز اس‌ام‌اس مانند دریافت افزونه پیامکی، لینک خرید افزونه اس ام اس و معرفی افزونه پیامکی، گارانتی بازگشت وجه باطل شده و گارانتی بازگشت وجه قابل استفاده نمی باشد، لطفا با قبول تمامی قوانین اقدام به خرید سامانه پیامکی نمایید.

قوانین نوشته شده برای سامانه پیامک کاربری می‌باشد و برای نمایندگی سامانه پیامک به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

درخواست بازگشت وجه فقط از طریق تیکت امکان پذیر است و لطفاً طی تماس تلفنی این مورد را مطرح نفرمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

خواهشی که از شما داریم

قبل از اینکه درخواست بازگشت وجه ارسال کنید مشکل خود را با کارشناس و پشتیبانی فراز اس‌ام‌اس در میان بگذارید تا مطمئن شوید که سامانه پیام کوتاه ما خواسته شما را براورده نمی‌کند و بدانید که تمام تلاش ما جلب رضایت شماست و البته ما مطمئن هستیم که هر کسی با اجرای مو به مو و گام به گام راهنمایی‌های واحد پشتیانی و موارد گفته شده در ویدیو آموزشی نتایج فوق‌العاده‌ای از تبلیغات پیامکی خواهد گرفت و هزاران برابر وجه پرداختی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به دست خواهد آورد و هیچگاه به فکر این موضوع نیز نخواهد افتاد!

توجه داشته باشید، دریافت افزونه‌ پیامک باعث لغو گارانتی خواهد شد.

گارانتی بازگشت وجه امکانی است که ما در “فراز اس‌ا‌م‌اس” قرار داده‌ایم تا شما عزیزان با خیالی آسوده اقدام به خرید سامانه پیامک نمایید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *