شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید

این صفحه در تاریخ 23 خرداد بروزرسانی شده است، امکان ثبت “خط خدماتی اختصاصی” مجدد فعال گردید، برای ثبت خط خدماتی اختصاصی وارد سامانه پیامک شوید و از طریق پشتیبانی>درخواست خط خدماتی، درخواست خود را ارسال نمایید.

در این صفحه می‌خواهیم در مورد شرایط دریافت خط خدماتی، هزینه خدماتی کردن خطوط اوپراتور ،حداقل زمان برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به خطوط خدماتی، فرم تعهدنامه خدماتی، مبلغ سفته برای دریافت خط خدماتی و هر اطلاعاتی که برای خطوط خدماتی لازم است به شما ارائه می‌شود تا بتوانید شماره خدماتی بگیرید و یک راهکار برای دریافت خط خدماتی بدون اینکه سفته دهید به شما نشان می‌دهیم؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

 

خطوط خدماتی چیست؟

در پنل اس ام اس سرشماره‌ها به دو شاخه پیامک خدماتی و پیامک تبلیغاتی دسته‌بندی می‌شوند.
خط خدماتی برای ارسال پیامک‌ اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را می‌شناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند (مانند کدفعال سازی و وریفای شماره موبایل) ؛ پیامک‌هایی که با شماره خدماتی ارسال می شود از خطوط بلک لیست عبور کرده و به تمامی شماره‌ها ارسال می‌شود.

 

نحوه دریافت خط خدماتی

 

شرایط دریافت خط خدماتی چیست؟

برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی (به جز در اوپراتور 50001) می‌بایست شرکت حقوقی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به اوپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل دهید.

در اوپراتور 50001 افراد حقیقی نیز با داشتن نماد اعتماد الکترونیک یا مجوز کسب‌وکار میتوانند درخواست شماره خدماتی داشته باشند.

 

تکمیل تعهدنامه خطوط خدماتی

برای خدماتی کردن خط بهتر است موارد زیر را رعایت نمایید تا روند خدماتی شدن خط شما با سرعت بیشتری پیش برود چون اگر قوانین زیر را رعایت نکرده باشید اوپراتور درخواست شما را برگشت می‌دهد و شما می‌بایست مشکلات و نواقص را برطرف کنید و مجددا فرم تعهدنامه خدماتی را ارسال نمایید و این باعث از دست رفتن زمان شما می شود بنابراین انجام موارد زیر به شما کمک میکند سریع‌تر خط خدماتی بگیرید.

 

  • کلیه تعهدنامه‌ها به‌صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد.
  • کلیه تعهدنامه‌ها می‌بایست به‌صورت اسکن شده و با‌کیفیت مناسب ارسال شود.
  • در اپراتور ۱۰۰۰ و ۰۲۱، ارسال اصل تعهدنامه الزامی می باشد.
  • فرم تعهدنامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتور خط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است.

فرم خدماتی اپراتور خط ثابت ۰۲۱

فرم تعهد نامه خدماتی 

 

 

مراحل خدماتی کردن خط 1000

1 – قبل از ارسال تعهدنامه خط 1000 دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.

تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد.
حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضاء نباشد.
در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک‌های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می‌نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید.
برای مثال: اطلاع‌رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و … .

در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد).
نمونه تعهدنامه خطوط خدماتی
نمونه‌ی فرم خدماتی

تعهدنامه برای دریافت خط خدماتی

 

2 – متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید.

شرکت / سازمان …………….. تعهد مي نمايد از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتی از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتي 10.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3 – یک فقره سفتۀ ضمانت به مبلغ 500 میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

نحوه تکمیل سفته برای دریافت خطوط خدماتی

 

4 – توجه داشته باشید که برای شرکت‌های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. اما سازمان‌ها و مجموعه‌های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.

5 – سپس بانک شماره مشترکین خود را ارسال کنید. بانک شماره مشترکین شامل: شماره موبایلهای مخاطبان خود (فقط شماره موبایل همراه اول) که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

توجه: برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده‌ای که معرفینامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.

 

دانلود تعهدنامه خدماتی برای اوپراتور 1000

 

 

 

مراحل خدماتی کردن خط 50001 و 50002 و 50005

1 – قبل از ارسال تعهدنامه خطوط 50001 و 50002 و 50005 دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.

تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد.
حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضاء نباشد.
در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک‌های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می‌نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید.
برای مثال: اطلاع‌رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و … .

در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد).
نمونه تعهدنامه خطوط خدماتی
نمونه‌ی فرم خدماتی

تعهدنامه برای دریافت خط خدماتی

 

2 – متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید.

شرکت / سازمان …………….. تعهد مي نمايد از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتی از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتي 10.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3 – یک فقره سفتۀ ضمانت به مبلغ 500 میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

نحوه تکمیل سفته برای دریافت خطوط خدماتی

 

4 – توجه داشته باشید که برای شرکت‌های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. اما سازمان‌ها و مجموعه‌های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.

5 – سپس بانک شماره مشترکین خود را ارسال کنید. بانک شماره مشترکین شامل: شماره موبایلهای مخاطبان خود (فقط شماره موبایل همراه اول) که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

توجه: برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده‌ای که معرفینامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.

 

دانلود تعهدنامه خطوط خدماتی برای اوپراتور 50001 و 50002 و 50005

 

مراحل خدماتی کردن خط 021 (خط ثابت)

برای خدماتی کردن خط 021 قبض خطوط تلفن ثابت باید به نام شرکت یا سازمان (حقوقی) باشد.

1 – برای تکمیل تعهدنامه خط 021 به نکات زیر توجه کنید:

تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد.
حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضاء نباشد.
در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک‌های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می‌نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور کامل مشخص کنید.
برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیر عامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد).
نمونه تعهدنامه خطوط خدماتی

2 – متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید.

شرکت / سازمان …………….. تعهد می نمايد از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتی از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتی 10.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3 – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ 50 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

سفته 021

4 – برای سازمان‌ها و ادارات دولتی سفته و گواهی امضا نیاز نیست، اما برای شرکت‌های خصوصی گواهی امضای مدیرعامل نیز به همراه مدارک باید ارسال شود.

5 – سپس بانک شماره مشترکین خود را ارسال کنید. بانک شماره مشترکین شامل: شماره موبایلهای مخاطبان خود (فقط شماره موبایل همراه اول) که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

6 – در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و … ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامی است.

 

 

چگونه بدون سفته خط خدماتی بگیریم

چگونه خط خدماتی(بدون سفته) بگیریم؟

از آنجایی که برای اکثر استارتاپ‌ها دریافت خط خدماتی اختصاصی امکان پذیر نیست، ما خط خدماتی شرکت خودمان را (با شماره رند و بسیار کوتاه) بدون نیاز به سفته در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید پیامک‌های اطلاع رسانی مانند کداعتبارسنجی و… ارسال نمایید.

خط خدماتی(بدون سفته و رایگان) با امکان عبور از بلک لیست جهت ارسال‌ پیامک‌هایی که جنبه اطلاع‌رسانی دارند به سامانه اضافه شده است.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد خط خدماتی اشتراکی دارید، صفحه خط خدماتی بدون سفته را مشاهده نمایید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




متن سربرگ خود را وارد کنید.










متن سربرگ خود را وارد کنید.







پنل اس ام اس چیست؟

چگونه پیامک انبوه بفرستیم؟

راهنمای خرید پنل اس ام اس

نمایندگی پنل اس ام اس چیست؟

رسیدگی به شکایات

خط خدماتی

پرداخت آنلاین

ضمانت بازگشت وجه

آدرس : بابل - خیابان مدرس - روبروی سینما آزادی - ساختمان بندگان - طبقه اول

شماره تماس: 32369886-011