ما دوست نداریم راهنمای خرید پنل اس ام اس را با حرفهای کلیشه‌ای و خسته کننده از بین ببریم و  اما ناچارا باید بدانید پیشرفت تکنولوژی در تبلیغات و بازاریابی نیز تاثیر خود را گذاشته است. به گونه‌ای که امروزه اکثر سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی خرید پنل اس ام اس را برای سازمان مانند تلفن و هر وسیله ارتباطی دیگری الزامی می‌دانند.

با جستجو در اینترنت با سامانه‌ پیامکی‌های زیادی روبرو می‌شوید و شاید در نگاه اول انتخاب بهترین پنل اس ام اس از بین تعداد زیادی پنل اس ام اس کمی دشوار باشد. در این مقاله بر اساس تجربه کاری و سوالات مشتریان به شما کمک خواهیم کرد که بهترین سامانه پیام کوتاه را بر اساس معیارهای خودتان انتخاب کنید.

شاید سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده باشد؛ چگونه می توان به یک سامانه پیامک اعتماد کرد؟ پشتیبانی یک پنل پیامک چگونه است؟ کیفیت ارسال پیامک و سرعت ارسال پیامک چقدر است؟ خصوصا اگر سامانه پیامک را برای شرکت یا سازمان تهیه می‌کنید که افرادی به کار شما نظارت دارند دشواری خرید سامانه پیامک دو چندان می‌شود به‌گونه‌ای که شاید برای خرید پنل اس ام اس دست نگه دارید یا این کار را به فرد دیگری محول نمایید. در این مقاله می‌خواهیم نکاتی را که در مورد خرید پنل اس ام اس ضروری است بیام کنیم؛ شما بعد از مطالعه این مقاله که کمتر از 15 دقیقه زمان برای مطالعه نیاز دارد به راحتی می‌توانید در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی یک شرکت معتبر برای خرید پنل اس ام اس را انتخاب نمایید؛ما یک راهنمای جامع برای خرید سامانه پیامک تهیه کرده‌ایم؛ در نهایت شما هستید که بر اساس معیارها و ملاک‌ها انتخاب می‌کنید فراز اس‌ام‌اس برای شما مفید است یا شرکت دیگری ما نیز به انتخاب شما احترام می‌گذاریم و شما کاملا مختار هستید.

با ما همراه باشید تا نکات مهم برای خرید پنل اس ام اس را به شما توضیح دهیم تا بعد از خرید سامانه پیامک از انتخاب خود پشیمان نشوید.

 

رابط کاربری سامانه پیامکی

به محیط کاربری سامانه پیامکی توجه کنید

در قدم اول برای خرید سامانه پیام کوتاه بدون توجه به حوزه کاری، باید به محیط کاربری پنل اس ام اس در عین حال امکانات پنل پیام کوتاه توجه کرد. یکی از ویژگی‌های یک سامانه پیامک معتبر و قابل اعتماد این است که کاربر به راحتی بتواند با پنل پیامکی ارتباط برقرار کند و از طرفی امکانات سامانه پیامک پاسخگو نیاز کاربر باشد. برای آنکه از محیط کاربری سامانه پیامک خیالتان راحت شود، می‌توانید از شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی درخواست دریافت نسخه آزمایشی سامانه پیام کوتاه را داشته باشید.

 

 

تعرفه مناسب پنل اس ام اس

شاید در نگاه اول، تنها مساله مهم برای هر تصمیم گیرنده‌ای، هزینه پیامک باشد اما سوال مهم‌تر این است که یک سامانه پیامکی خوب در مقابل هزینه دریافت شده، چه خدماتی را و با چه سطح کیفیتی به ما ارائه می‌دهد.

کاملا با شما موفق هستیم که یک سامانه پیامک باید برای خدماتی که ارائه می‌دهد تعرفه مناسبی در نظر بگیرید اما تعرفه به تنهایی نمی‌تواند تضمینی بر معتبر بودن سامانه پیامکی داشته باشد. باید توجه داشت که تعرفه در نظر گرفته شده براساس چه معیارهایی می‌باشد.

بسیاری از کاربران در هنگام خرید پنل اس ام اس تنها به تعرفه توجه کرده و تعرفه پایین باعث شده است که از دیگر موارد چشم پوشی کنند. اما تجربه کاری ما نشان داده است که بالا بودن تعرفه پنل اس ام اس دلیل معتبر بودن سامانه پیامک نیست و پایین بودن تعرفه ارسال پیامک دلیل بی‌کیفیتی خدمات نیست اما تعرفه مناسب فاکتوری است که در کنار دیگر موارد مانند پشتیبانی، امکانات ارائه شده و … معنی پیدا می‌کند.

گاهی اوقات در وب‌گردی‌ها تعرفه‌هایی را می مشاهده می‌کنم که از تعرفه پیامک اوپراتور نیز کمتر است، چطور چنین چیزی امکان دارد؟ متاسفانه بعضی از سامانه‌های پیامکی، شماره تکراری و غیر فعال را از سیستم حذف نمی‌کنند و به این‌صورت تعرفه پایین را جبران می‌کنند.

همانطور در ابتدای این مقاله خدمتتان عرض کردیم، سامانه پیامک یک محصول فیزیکی نیست بعضی از سامانه‌های پیامکی قبل از خرید پنل پیامک تعرفه‌ی کمتری را به شما نمایش می‌دهند و بعد از خرید سامانه پیامک متوجه می‌شوید که تعرفه ارسال پیامک به مراتب بالاتر است، اگر شرکتی تعرفه‌ای کمتر از حد معقول اعلام می‌کند بهترین حالت این است که درخواست نسخه ازمایشی و تست داشته باشیم تا بتوانیم دقیقا از تعرفه پیامک و حذف شماره‌های تکراری مطمئن شویم.

 

پنل اس ام اس قدرتمند و معتبر

توجه به سابقه فعالیت شرکت ارائه دهنده سامانه پیامک

یکی دیگر از مواری که در هنگام خرید سامانه پیام کوتاه باید به آن توجه کرد سابقه فعالیت شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی است. اینکه شرکت ارائه دهنده پنل اس ام اس چند سال در حوزه خدمات پیامکی فعالیت می‌کند، می‌تواند در کیفیت پشتیبانی و خدمات سامانه پیامک تاثیر داشته باشد.

البته ما معتقدیم که این مورد نسبی است، نمی توان گفت که لزوما یک شرکت قدیمی حتما امکانات بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد اما برای آنکه خیالتان راخت باشد بهتر است حداقل یک‌سال از سابقه فعالیت شرکت پیامکی گذشته باشد و آن شرکت تجربه‌های لازمه را در زمینه ارسال پیامک و شیوه کاری اوپراتور کسب کرده باشد همچنین شرکت در نمایشگاه ها و نظرات مشتریان و… را می‌توانید به‌عنوان یک امتیاز مثبت برای سامانه پیامکی در نظر بگیرید و خوب است که به این نکته اشاره کنیم که شرکت‌های زیادی بوده‌اند فکر می‌کردند پیشرو بازار هستند و به خواسته‌ها و نیاز‌های مشتری توجه نکرده‌اند و در نهایت نابود شده‌اند.(داستان شرکت نوکیا را یادتان هست؟ سابقه فعالیت مهم است اما مهم‌ترین عامل نیست)

راهنمایی و اموزش کار با پنل اس ام اس

ارائه فایل‌های آموزشی کار با پنل اس ام اس

یک سامانه پیامک قابل اعتماد برای راحتی تعامل کاربران با سامانه پیام کوتاه، حتما آموزش‌هایی را به صورت فایل صوتی، ویدیو یا کتاب الکترونیکی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد که در این آموزش‌ ویدیویی کار با سامانه پیامک به طور کامل ذکر شده است. این آموزش ها به شما کمک می‌کند که به‌راحتی به ارسال پیامک بپردازید و از تمامی امکانات پنل اس ام اس مطلع شوید.

شاید سخت‌گیرانه باشد اما می‌توانیم با بررسی وبلاگ و محتواهای آموزشی که به صورت مداوم در وبلاگ شرکت تولید می‌شود تا حدی سطح کیفیت و خدمات شرکت سامانه پیامکی را مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

انواع بسته های پیامکی و سامانه پیامک

ارائه پنل پیامکی متناسب با نیاز کاربر

مسلم است که نیازهای یک استارتاپ با نیازهای یک هلدینگ برابر نیست، بهتر است که متناسب با نیازتان پنل اس ام اس تهیه کنید، سامانه پیامکی که شما قصد خرید دارید باید به شما حق انتخاب بدهد، اگر یک استارتاپ هستید نیازی برای تهیه سامانه پیامک حرفه‌ای نیست، یک پنل اس ام اس برای شروع کار تهیه کنید و در صورت نیاز پنل پیامکی را ارتقا دهید.

یکی از مواردی که در هنگام خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کرد امکان ارتقا پنل اس ام اس می‌باشد. اگر شما صاحب یک استارتاپ یا فروشگاه تازه تاسیس هستید شاید در ابتدا نیازمند امکانات پیشرفته‌ای نباشید اما با گذشت زمان و رشد کسب و کارتان نیاز است که سامانه پیامک با امکانات پیشرفته‌تری را خریداری کنید. اگر پنل اس ام اس شما قابلیت ارتقا داشته باشد، می‌توانید با پرداخت مابه التفاوت پنل پیام کوتاه خود را ارتقا دهید. با این کار دیگر نیازی نیست که هزینه را از ابتدا پرداخت کنید و تنظیماتی مانند ساخت دفترچه تلفن که قبلا در پنل پیامکی خود انجام داده‌اید را دوباره از ابتدا انجام دهید.

کدام پنل پیامک برای من مناسب است؟

پنل های پیامک ما بر حسب نیازهای کسب و کارهای مختلف تنظیم شده‌ است تا کاربران بتوانند بر حسب بودجه و نیاز خود، یک پنل پیام کوتاه مناسب انتخاب کنند و بابت امکاناتی که برایشان کاربرد ندارد، هزینه اضافه نکنند. هنگام خرید یک پنل اس ام اس باید به نیازهای خود فکر کنید. این نیازها شامل دو بخش می‌شود:

  1. در پنل پیامک خود به چه امکانات و قابلیت‌هایی نیاز دارید؟ 
    پیش از خرید یک پنل پیام کوتاه، لازم است مشخص کنید که قصد دارید از پیامک تبلیغاتی و خدماتی به چه طریقی استفاده نمایید. بدین ترتیب می‌توانید اقدام به خرید پنل پیامک مناسب با کار خود و امکانات مورد نیازتان کنید.
  2. می‌خواهید در چه حجمی اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید؟
    مساله دوم، تعداد ارسال‌های شماست. اگر تعداد ارسال شما بالاست یا قصد دارید به طور مداوم به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بپردازید، پیشنهاد ما یک پنل پیامک بزرگتر است که تعرفه ارسال کمتری دارد.

بعد از مشخص کردن اهدافتان می‌توانید تصمیم بگیرید که که بسته پیامکی برای شما مناسب است، اگر فقط پیامک از طریق وب سرویس ارسال می‌کنید،نیازی به خرید بسته‌های گران قیمت نیست اما اگر هدف شما ارسال پیامک انبوه است، بهتر است که بسته‌های حرفه‌ای را انتخاب نمایید

 

گزارشات ارسال پیامک انبوه

ارائه گزارشات شفاف بعد از ارسال پیامک

توجه به ارائه گزارشات صحیح و شفاف توسط پنل پیامکی بعد از ارسال پیامک اهمیت ویژه ای دارد. یک سامانه پیامک معتبر باید بعد از هر ارسال گزارش دقیقی از روند ارسال پیامک ارائه دهد. همچنین شرکت ارائه دهنده خدمات پیامک باید تضمین کند که هزینه پیامک‌های ارسال نشده بازگشت داده می‌شود که البته در اکثر سامانه های پیامکی هزینه پیامک های بلک لیست عودت داده می شود اما چند وقت پیش یکی از مشریانمان تعریف می‌کرد که قبلا پنل پیامکی داشته است که تعرفه ارسال پیامک را 85 ریال محاسبه می‌شد اما هزینه پیامک های بلک لیست عودت داده نمی شد! از آنجایی که حدود 60 تا 70 درصد شماره موبایل‌ها دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند شما فکر کنید برای ارسال پیامک‌های 100 هزارتا و بالاتر این عدد به کجا می‌رسد!

 

خط خدماتی رایگان جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی

استفاده نادرست از بازاریابی پیامکی سبب شده که بسیاری از افراد پیام‌های تبلیغاتی خود را مسدود (بلک لیست) کنند. اما گاهی لازم است که پیامک‌های اطلاع‌رسانی به همه افراد ارسال شود. در نتیجه داشتن خط خدماتی رایگان جهت ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به شماره‌های مسدود شده یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید پنل اس ام اس می باشد.

پنل اس ام اس دائمی و مادام العمر

پنل اس ام اس دائمی و مادام العمر

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد این است که آیا پنل اس ام اس خریداری شده دائمی است و یا نیاز به تمدید سالانه و ماهانه دارد؟

با در نظر گرفتن فاکتور دائمی بودن پنل اس ام اس می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و لازم نیست که مبلغی را سالانه تحت عنوان تمدید پنل پیامک پرداخت کنید.

 

 

دریافت خط اختصاصی رایگان

برای ایجاد یک ارتباط دوطرفه با مخاطب نیاز به خط اختصاصی برای سامانه پیامک با قابلیت ارسال و دریافت پیامک دارید.خط اختصاصی رایگان این امکان را به شما می‌دهد که بدون پرداخت هزینه جهت دریافت خط اختصاصی ارتباط دو طرفه با کاربر برقرار کنید.

شاید شما نیاز داشته باشید که خط اختصاصی با شماره دلخواه خود تهیه کنید در این صورت توجه به تعرفه‌های خطوط اختصاصی سامانه پیامک در هنگام خرید سامانه پیامک برای کاهش هزینه‌های جانبی لازم است.

 

 

پشتیبانی پنل اس ام اس

توجه به پشتیبانی قوی و 24 ساعته

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کرد پشتیبانی قوی و 24 ساعته بعد از خرید پنل پیامک می‌باشد. یک سامانه پیامک معتبر باید این امکان را برای شما فراهم کند که هر زمان با مشکلی مواجه شدید از طریق تماس تلفنی و یا ارسال تیکت با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید. واحد پشتیبانی نیز در کمترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کرده و شما را راهنمایی کنند.

همه ما وقتی قصد خرید محصول فیزیکی را داشته باشیم یکی از سوالات مهمی که از فروشنده می‌پرسیم این است که آیا خدمات پس از فروش و گارانتی دارد؟ در هنگام خرید سامانه پیامک خدمات پس از فروش همان پشتیبانی است که شرکت سامانه پیام کوتاه ارائه می‌دهد.

وقتی با کاربرانی که قبلا از شرکت دیگری سامانه پیامک داشته‌اند و قصد خرید سامانه پیام کوتاه از فراز اس ام اس را دارند، صحبت می‌کنیم، اکثر این افراد پشتیبانی ضعیف و پاسخگو نبودن شرکت ارائه دهنده خدمات سامانه پیامک را دلیل نارضایتی خود می‌دانند.

تصور کنید که طبق دستور مدیریت سازمان، پیامک شما باید در ساعت خاصی ارسال شود اما در پنل اس ام اس مشکلی وجود دارد و تیم پشتیبانی پاسخگو نیست یا می‌خواهید پنل اس ام اس را شارژ کنید اما با خطای “موقتا درگاه بانک قطع می‌باشد” روبرو شده‌اید و تمام این موارد باعث شده چهره نامطلوبی از شما در مقابل کارفرما شکل بگیرد و این در حالی ست که شما وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اید اما شرکت ارائه دهنده سرویس پیامک شما پشتیبانی قوی نداشته است.

 

انتخاب پنل اس ام اس مناسب

کدام پنل پیامک برای من مناسب است؟

پنل های پیامک ما بر حسب نیازهای کسب و کارهای مختلف تنظیم شده‌ است تا کاربران بتوانند بر حسب بودجه و نیاز خود، یک پنل پیام کوتاه مناسب انتخاب کنند و بابت امکاناتی که برایشان کاربرد ندارد، هزینه اضافه نکنند. هنگام خرید یک پنل اس ام اس باید به نیازهای خود فکر کنید. این نیازها شامل دو بخش می‌شود:

  1. در پنل پیامک خود به چه امکانات و قابلیت‌هایی نیاز دارید؟ 
    پیش از خرید یک پنل پیام کوتاه، لازم است مشخص کنید که قصد دارید از پیامک تبلیغاتی و خدماتی به چه طریقی استفاده نمایید. بدین ترتیب می‌توانید اقدام به خرید پنل پیامک مناسب با کار خود و امکانات مورد نیازتان کنید.
  2. می‌خواهید در چه حجمی اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید؟
    مساله دوم، تعداد ارسال‌های شماست. اگر تعداد ارسال شما بالاست یا قصد دارید به طور مداوم به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بپردازید، پیشنهاد ما یک پنل پیامک بزرگتر است که تعرفه ارسال کمتری دارد.

بعد از مشخص کردن اهدافتان می‌توانید تصمیم بگیرید که که بسته پیامکی برای شما مناسب است، اگر فقط پیامک از طریق وب سرویس ارسال می‌کنید،نیازی به خرید بسته‌های گران قیمت نیست اما اگر هدف شما ارسال پیامک انبوه است، بهتر است که بسته‌های حرفه‌ای را انتخاب نمایید.

 

در این مقاله موارد مهمی را که در هنگام خرید سامانه پیامک باید به آن ها توجه کرد را بیان کردیم. با توجه به نکات گفته شده می توانید با مقایسه سامانه های پیامک بهترین سامانه پیامک را تهیه کنید.

 

برای خرید پنل اس ام اس با ما تماس بگیرید. (می‌توانید 3 روز به‌صورت رایگان سامانه پیامک را تست نمایید و در صورت رضایت هزینه پنل پیامک را پرداخت نمایید.)

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *