یکی از امکاناتی که در پنل اس ام اس فراز اس‌ام‌اس قرار دارد؛ ارائه بانک شماره موبایل رایگان سراسر کشور به صورت تفکیک شده براساس بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف، بانک شماره موبایل طبقه بندی شده ایرانسل، بانک شماره موبایل طبقه بندی شده همراه اول، بانک شماره موبایل طبقه بندی شده بر اساس پیش شماره و … است؛ که شما با خرید سامانه پیامک می توانید به بانک شماره موبایل به صورت رایگان دسترسی داشته باشید تا بتوانید پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال نمایید.

اگر قصد تهیه سامانه پیامک را دارید حتما از شرکت ارائه دهنده خدمات سامانه پیامکی سوال کنید که آیا بانک شماره موبایل های تفکیک شده را به صورت رایگان در اخیتار شما قرار می‌دهد یا خیر؟ همچنین میتوانید قبل از خرید پنل اس ام اس راهنمای خرید سامانه پیامک را مطالعه نمایید، ما در فراز اس‌ام‌اس برای تمامی کاربرانمان بانک شماره موبایل تفکیک شده را قرار می‌دهیم تا کاربران فراز اس‌ام‌اس بتوانند به صورت هدفمند پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنند.

 

بانک شماره موبایل تفکیک شده چگونه است؟

طبقه بندی بانک شماره موبایل‌ها به شیوه‌های گوناگون صورت می‌گیرد. ما در فراز اس‌ام‌اس بانک شماره موبایل‌ را به دسته‌‌های مختلف طبقه بندی می‌کنیم که اصلی‌ترین روش های طبقه بندی بانک شماره موبایل به صورت زیر است:

  • بانک شماره موبایل به تفکیک شهر و استان
  • بانک شماره موبایل به تفکیک سن و جنسیت
  • بانک شماره موبایل به تفکیک کدپستی و منطقه
  • بانک شماره موبایل به تفکیک محله ( برای تهران)
  • بانک شماره موبایل به تفکیک مشاغل و اصناف
  • بانک شماره موبایل به تفکیک پیش شماره و کد

 

 

زمانی که پنل اس ام اس معتبر را خریداری می‌کنید باید بانک شماره موبایل طبقه بندی شده را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به شیوه دلخواه خود پیامک تبلیغاتی و هدفمند ارسال نمایید. دقت داشته باشید که در فراز اس‌ام‌اس شما برای استفاده از بانک شماره موبایل هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنید و با خرید پنل اس ام اس از فراز اس‌ام‌اس به تمامی بانک شماره موبایل‌ها دسترسی پیدا می‌کنید و میتوانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید..

 

بانک شماره موبایل‌های فراز اس‌ام‌اس به صورت دائمی آپدیت می شود و تا شماره موبایل غیر فعال از بانک شماره موبایل حذف شود. بانک شماره موبایل فراز اس‌ام‌اس بسیار دقیق است و استعلام تمامی شماره‌ها از طرف پنل پیامک مخابرات صورت می‌گیرد، بنابراین زمانی که قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را داشته باشید می‌توانید با خیال راحت از بانک شماره موبایل فراز اس‌ام‌اس برای ارسال پیامک‌ انبوه تبلیغاتی استفاده نمایید.

 

بانک شماره موبایل فراز اس ام اس کدام شهرها را پوشش می‌دهد؟

بانک شماره موبایل در سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس تمامی استان‌ها و شهرهای ایران را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید از قسمت ارسال پیامک منطقه‌ای-کشوری به بانک شماره موبایل همراه اول دسترسی داشته باشید.

بعد از کلیک روی دکمه ارسال منطقه ای کشوری از شما سوال می‌شود آیا می‌خواهید به تمام شماره‌های بانک شماره موبایل دسترسی داشته باشید و پیامک ارسال کنید یا  فقط به یک پیش شماره خاص پیامک ارسال نمایید با انتخاب گزینه مورد نظر وارد مرحله دوم شده و می‌توانید از بانک شماره موبایل‌های موجود بانک شماره موبایل همراه اول دائمی یا بانک شماره موبایل همراه اول اعتباری را انتخاب نمایید؛ در نهایت با انتخاب استان و شهر مورد نظر تعداد شماره موبایل‌های موجود در بانک شماره موبایل به شما نمایش داده می‌شود.

 

بانک شماره موبایل مشاغل

یکی از کاربردهای سامانه پیامک برای ارسال پیامک هدفمند تفکیک شماره موبایل‌ها بر اساس مشاغل است که در این روش ارسال پیامک شما می‌توانید به بانک مشاغلی که مد نظرتان است دسترسی داشته باشید و به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف پیامک ارسال نمایید.

برای ارسال پیامک به بانک مشاغل وارد سامانه پیامک شوید، از منو سمت راست ارسال پیامک > افزودن گیرندگان > ارسال پیامک مشاغل را انتخاب نمایید.

 

بانک شماره موبایل کدپستی و منطقه ای

برای دسترسی به بانک شماره موبایل ها برای ارسال پیامک منطقه‌ای وارد سامانه پیامک شوید از منو سمت راست > ارسال پیامک از روی نقشه را کلیک نمایید، شهر مورد نظر را انتخاب نمایید. می‌توانید به بانک شماره موبایل ایرانسل و بانک شماره موبایل همراه اول به صورت منطقه ای دسترسی داشته باشید.

 

 

نتیجه گیری : برای ارسال پیامک انبوه و ارسال پیامک صوتی نیازی به خرید بانک شماره موبایل به صورت جداگانه نمی‌باشد و شما با خرید سامانه می‌توانید به بانک شماره موبایل ‌ها به صورت طبقه بندی شده دسترسی داشته باشید.

خرید بانک شماره موبایل

بسیاری از مشتریان ما فقط به بانک شماره موبایل نیاز دارند، اگر شما هم فقط به بانک شماره موبایل جامع و آپدیت سراسر کشور (به صورت طبقه بندی شده) نیاز دارید و تمایلی به خرید سامانه پیامک ندارید، می‌توانید با پنل اس ام اس فراز اس‌ام‌اس تماس بگیرید تا بانک شماره موبایل به صورت جداگانه از خرید پنل پیامکی در اختیار شما قرار بگیرد.

برای خرید بانک شماره موبایل معتبر همراه اول یا ایرانسل با شرکت سامانه پیامک فراز اس ام اس تماس بگیرید، اما اگر قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را دارید می توانید از سایت فراز اس ام اس یک پنل اس ام اس را تهیه کنید تا بانک شماره موبایل برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *