گرویتی فرم (Gravity Forms) یک افزونه حرفه‌ای برای ساخت فرم در وردپرس(wordpress) است، در بین فرم سازهایی که برای وردپرس وجود دارد، گرویتی فرم از محبوبیت بالایی برخوردار است، با گرویتی فرم امکانات بسیار زیادی را می‌توانید به سایت اضافه نمایید، ما در این صفحه نمی‌خواهیم در مورد افزونه گرویتی فرم صحبت کنیم و می‌خواهیم در مورد افزونه پیامک گرویتی فرم و آموزش اتصال پنل اس ام اس بهGravity Forms صحبت کنیم.
همراه ما بمانید تا بتوانید تنظیمات افزونه پیامک گرویتی فرم را انجام دهید و البته یک تخفیف نیز برای شما در نظر گرفته‌ایم.

قابلیت‌های افزونه گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم، این روزها به محبوبیت زیادی رسیده است، سایت‌های فروش فالوور، فرم های پرداخت آنلاین و… عموما از گرویتی فرم استفاده می‌کنند، البته یکی از کاربردهای جالب گرویتی فرم ارسال کدفعال سازی و تایید شماره موبایل می‌باشد که ما در وبلاگمان افزونه بهتری برای ارسال کدفعال سازی و تایید شماره موبایل کاربران وردپرس معرفی کرده‌ایم. اگر با افزونه دیجیت آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کینم صفحه افزونه ارسال کدفعال سازی و تایید شماره موبایل در وردپرس را مشاهده نمایید.

افزونه پیامک گرویتی فرم

افزونه پیامک گرویتی فرم توسط آقای حنان ابراهیمی ستوده نوشته شده است، این پلاگین در codecanyon نیز موجود است؛ برای ارسال پیامک خودکار بعد از تکمیل فرم در سایت شما می‌باشد، این فرم می‌توانید یک فرم تماس با ما در یک سایت شرکتی باشد که شاید مدیر سایت هر روز سایت را چک نمی‌کند یا فرم فروش محصول یا فرم پرداخت آنلاین. خوشبختانه پلاگین پیامک گرویتی فرم قابلیت تنظیم ارسال پیامک به مدیر و به کاربر سایت را دارد. زمانی که یک فرم تماس با ما در سایت شما تکمیل می‌شود به مدیر پیامک اطلاع‌رسانی در مورد فرم تماس به صورت خودکار ارسال می‌شود و می‌توانید تنظیم کنید که برای کاربر سایت شما نیز یک پیامک تشکر ارسال شود و به کاربر اطمینان دهد که به زودی پاسخ سوالش را دریافت می‌کند.

شیوه اتصال گرویتی فرم به سامانه پیامک

برای اتصال گرویتی فرم به سامانه پیامک ابتدا از سایت فراز اس‌ام‌اس یک سامانه پیامکی تهیه نمایید، با واردکردن کدتخفیف gravityform هنگام خرید پنل اس ام اس 30% تخفیف بگیرید.

 

 

 

بعد از خرید سامانه پیامک، برای تهیه افزونه پیامگ گرویتی فرم تیکت پشتیبانی ارسال نمایید تا لینک تهیه افزونه پیامک Gravity Forms به شما ارسال شود.

بعد از نصب افزودنه پیامک گراویتی فرم وارد بخش> فرم‌ها> اطلاع‌رسانی پیامکی شوید> وارد پیکربندی تنظیمات سامانه پیامک شوید.

• نام درگاه پیامک ارسال پیامک را FarazSMS.COM انتخاب نمایید.
• نام کاربری : نام کاربری ورود به پنل پیامک
• رمز : رمز ورود به پنل پیامک
• خط ارسال کننده : 100020400 (زیرا این خط خدماتی بوده و قابلیت ارسال پیامک به شماره مسدود و بلک لیست را دارد)
• مجددا وارد بخش فرم‌ها و اطلاع‌رسانی پیامکی شوید، می‌توانید برای هر فرم سیستم اطلاع‌رسانی پیامکی را فعال نمایید.

استفاده از گرویتی فرم برای ارسال پیامک اعتبارسنجی

 

 

 

خط خدماتی برای پلاگین پیامک گراویتی فرم لازم است؟

خط خدماتی به خطی گفته می‌شود که قابلیت ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به شماره موبایل‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند داشته باشد، شاید سوال بپرسید، برای گرویتی فرم آیا واقعا استفاده از خط خدماتی لازم است؟ در پاسخ به شما باید بگویم بله، چون اگر شما از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک استفاده کنید، فرض کنید برای تایید شماره موبایل از گرویتی فرمز استفاده کرده‌اید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ پیامک کد تایید به گوشی کاربر شما نمی‌رسد و کاربر شما نمی‌تواند در سایت ثبت‌نام کند یا در حالت خوشبینانه شما بعد از کلی سر و کله زدن با برنامه نویس تنظیم کرده‌اید که بعد از تکمیل فرم تماس با ما برای بازدیدکننده یک پیامک تشکر ارسال شود، اگر بازدیدکننده شما دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد پیامک شما به دستش نمی‌رسد و تمام زحمت‌های شما به باد می‌رود. صمیمانه پیشنهاد می‌کنیم برای خرید پنل اس ام اس حتما شرکتی را انتخاب کنید که خط خدماتی به‌صورت رایگان و بدون نیاز به سفته در اختیار شما قرار دهد.

سایر افزونه‌های پیامکی وردپرس

احتمالا سایت شما وردپرس است که در حال مطالعه صفحه افزونه پیامک گرویتی فرم هستید، احتمالا افزونه‌های پیامکی وردپرس(که لیستشان را در اینجا قرار می‌دهم) برای شما کاربردی باشد با کلیک روی هر لینک می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد افزونه پیامکی داشته باشید.

• افزونه پیامک وردپرس

• افزونه پیامک ووکامرس

• افزونه پیامک EDD

• افزونه پیامک دیجیت( در ابتدای مقاله معرفی شد)

اگر در اتصال گرویتی فرم به سامانه پیامک مشکلی دارید، می‌توانید سوالتان را در بخش دیدگاه مطرح نمایید، حتی اگر سامانه پیامک را از جای دیگری تهیه کرده‌اید، کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند که مشکل اتصال سامانه پیامک به گرویتی فرم برطرف شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *