بدون شک وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) رایگان است و برای وردپرس افزونه‌های زیادی ایجاد شده است که یکی از محبوب‌ترین افزونه‌هایی که برای وردپرس ساخته شده است افزونه ووکامرس است و با اطمینان ووکامرس یکی از بهترین سیستم‌های فروشگاه‌ساز رایگان می‌باشد که می‌توانید برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی استفاده نماید و برای ووکامرس نیز افزونه‌های زیادی ایجاد شده است.
ما در اینجا می‌خواهیم دو افزونه پیامکی پرکاربرد که برای ووکامرس ساخته شده است را برای شما معرفی کنیم و نحوه اتصال ووکامرس به پنل اس ام اس را به طور کامل توضیح دهیم.

• افزونه پیامک ووکامرس (برای اطلاع‌رسانی پیامکی از خرید محصولات در فروشگاه اینترنتی)
• افزونه پیامکی دیجیت (برای ارسال پیامک کدفعال سازی هنگام عضویت در وردپرس و ووکامرس)

در مقاله “ افزونه پیامک دیجیت ” پیرامون افزونه دیجیت به طور مفصل صحبت کرده‌ایم، در این مقاله می‌خواهیم در مورد افزونه پیامک ووکامرس و نحوه اتصال ووکامرس به پنل پیامک با شما صحبت کنیم؛ همراه ما باشید تا بتوانید فروشگاه ساز ووکامرس را به سامانه پیامک متصل کنید البته یک کدتخفیف ارزشمند نیز برای مدیران سایت‌های ووکامرس در نظر گرفته‌ایم.

افزونه پیامک ووکامرس که در مخزن وردپرس با نام persian woocommerce sms وجود دارد، توسط گروه ووکامرس پارسی (آقای مجیدی و آقای حنان ابراهیمی ستوده) به صورت رایگان ارائه شده است و پلاگین پیامک ووکامرس به صورت کامل با سامانه پیامکی WeText سازگار است.

خبر خوب برای شما: هنگام خرید سامانه پیامک با وارد کردن کدتخفیف woocommerce می‌توانید از 30% تخفیف برخوردار شوند.(خرید سامانه پیامک برای ووکامرس)

برای دانلود آخرین نسخه افزونه پیامک ووکامرس، پیشنهاد می‌کنیم به مخزن وردپرس مراجعه کرده و از اینجا آخرین نسخه پلاگین اس ام اس ووکامرس را دانلود نمایید. در ادامه در مورد نحوه راه اندازی و اتصال افزونه persian woocommerce sms به سامانه پیامک صحبت می‌کنیم.

 

قابلیت‌های افزونه پیامک ووکامرس

پلاگین پیامک ووکامرس فارسی (مخصوصا ورژن 3 ماژول پیامک ووکامرس) قابلیت‌های بسیار زیادی را به مدیران فروشگاه اینترنتی ووکامرس عرضه می‌کند که در اینجا به قابلیت‌های مهم افزونه پیامک woocommerce اشاره می‌کنیم.

• ارسال پیامک به مشتری هنگام خرید محصول
• ارسال پیامک به مشتری هنگام تغییر وضعیت سفارش
• ارسال پیامک به مشتری زمان عرضه موجودی جدید کالا
• ارسال پیامک به مشتری در زمان جشنواره و پیشنهاد شگفت انگیز
• ارسال پیامک به مدیر سایت بعد از ثبت سفارش
• ارسال پیامک به مدیر سایت قبل از اتمام موجودی کالا
• ارسال پیامک به مدیر سایت هنگام اتمام موجودی کالا
• ارسال پیامک به مدیر محصول (برای فروشگاه‌های مارکت پلیس و افزونه دکان)

لازم به ذکر است در تمامی بخش‌های افزونه پیامک ووکامرس قابلیت تنظیم متن پیامک به‌صورت اختصاصی وجود دارد.

 

نحوه اتصال ووکامرس به پنل پیامک

 

 

در این ویدیو نحوه اتصال ووکامرس به سامانه پیامکی به صورت کامل بیان شده است، پیشنهاد می‌کنیم که این ویدیو را به صورت کامل مشاهده نمایید تا بتوانید به سادگی از افزونه پیامک woocommerce استفاده نمایید.

1. در بخش مدیریت سایت وردپرس> افزونه‌ها> افزون مراجعه نمایید و افزونه persian woocommerce sms را جستجو نمایید و این افزونه را نصب کنید.
2. بعد از فعال‌سازی افزونه پیامک ووکامرس، برای اتصال ووکامرس به پنل اس ام اس وارد بخش ووکامرس پارسی> افزونه پیامک> پیکربندی شوید.
3. شما می‌بایست ابتدا یک پنل پیامک برای ووکامرس از سامانه پیامک WeText تهیه نمایید.
4. در بخش انتخاب درگاه: Wetext را انتخاب نمایید.
5. نام کاربری: نام کاربری ورود به سامانه پیامک
6. کلمه عبور: کلمه عبور برای ورود به سامانه پیامکی
7. خط ارسال کننده پیامک را 100020400 قرار دهید زیرا این خط به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز پیامک ارسال می‌کند.
8. تقریبا کار تمام است تنظیمات پلاگین پیامک را ذخیره نمایید.

 

افزونه پیامک ووکامرس برای MarketPlace

شاید شما یک فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس (marketplace) با چندین فروشنده در ووکامرس(woocommerce) داشته باشید (مانند افزونه دکان که در ووکامرس استفاده می‌شود) با افزونه پیامک ووکامرس میتوانید، در بخش محصولات و انتخاب ارسال پیامک به فروشنده تنظیم کنید تا زمانی که محصولی از هر فروشنده خریداری می‌شود به فروشنده پیامک ارسال شود.

 

چرا خط خدماتی برای فروشگاه اینترنتی لازم است؟

همانطور که حتما می‌دانید خیلی از افراد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تا پیامک‌ تبلیغاتی برای آن‌ها ارسال نشود، خط خدماتی (که در WeText به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد) به شما کمک می‌کند تا به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک اطلاع‌رسانی بدون پرداخت سفته و تعهد نامه ارسال نمایید حالا اگر مشتری شما پیامک تبلیغای را مسدود کرده باشد خیالتان از بابت دریافت پیامک مشتری آسوده است.
اگر علاقمند هستید در مورد خط خدماتی و شیوه دریافت خط خدماتی اختصاصی اطلاعات بیشتری داشته باشید می‌توانید به مقاله ” ارسال پیامک به بلک لیست با خط خدماتی ” مراجعه نمایید.

اگر برای اتصال ووکامرس به سامانه پیامک به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا در بخش نظرات، مشکل خودتان را برطرف کنید تا به شما کمک کنیم بتوانید مشکل شما برطرف شود. (حتی اگر سامانه پیامک را از جای دیگری خریداری کرده‌اید ما به شما کمک می‌کنیم تا مشکلتان برطرف شود)

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *